Monday, January 31, 2011

O incercare

     Astazi va fi altfel. Asta a fost primul ei gand atunci cand s-a trezit de dimineata. Si-a spus ca azi nu ii va mai fi teama de nimic. Nu se va mai ascunde in spatele aparentelor. Va fi doar ea. Si asta va fi de ajuns. Nu va ezita sa spuna ceea ce gandeste, ce vrea, ce simte. Asa a decurs o buna parte din ziua ei. Fara ocolisuri, fara indoieli. Pana s-a intalnit cu el. Un singur telefon a fost suficient sa o faca sa se uite inapoi. Totusi, si-a spus ca e o fata puternica. Stia asta. Acum nu mai trebuia decat sa o demonstreze. A decis ca astazi ii va spune tot ce ii trece prin gand. Tot ce nu i-a putut spune pana acum. S-a uitat adanc in ochii lui si si-a inceput monologul, un monolog al sentimentelor: "Mi-e frica. Nu suport gandul ca ai putea sa ma consideri un copil naiv, care nu gandeste. Dintre toate lucrurile care sunt intre noi, teama aceasta apare cel mai des in inima si in mintea mea. Stiu ca dau impresia ca nu acord importanta necesara lucrurilor, dar nu este asa. Pur si simplu am trecut prin multe intr-un timp prea scurt si toate acestea m-au facut sa ma schimb, sa ma ascund in spatele unei masti. Masca unui copil arogant, visator, care nu vede decat partea plina a paharului. Dar asta nu sunt eu. Am trecut prin dezamagiri care m-au facut mai puternica, dar, in acelasi timp, mai nepasatoare, mai rece. Vreau sa stii de ce am ajuns asa, nu sa tragi concluzii pripite. Am intalnit invidia, interesul si instrainarea si toate m-au calit, aducandu-ma treptat la ceea ce ai in fata ta. La noul "eu". Recunosc ca nu stiu daca acum fac ce trebuie, dar nu ma mai gandesc de doua ori inainte. Vreau sa iti demonstrez ca nu ti-ai irosit timpul ascultand ce am avut de spus. Am decis sa las la o parte, macar pentru o clipa, rationalitatea. M-ai invatat ca uneori e bine sa actionezi fara sa intorci problema pe toate partile. Doar sa faci ce crezi tu ca e bine, sa urmezi un impuls de moment, care iti poate schimba radical modul in care ai vazut si ai abordat viata pana atunci si voi face asta mai des de acum inainte. Poate ca voi reusi sa scap de temeri si de neincrederea pe care o am in oameni. Nu am nicio certitudine, doar idei si dorinta de a le pune in practica."

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.