Sunday, January 2, 2011

Eliberare

Asta inseamna muzica, cel putin pentru mine, o modalitate de a scapa de tot ce ma inconjoara. E ajutorul de care am nevoie sa ma aduca inapoi la copilarie, la inocenta si naivitate. Sunt momente in care nici mie nu imi vine sa cred ca o simpla melodie imi poate da putere si imi poate insufla ideea de liniste, ca si cum as zbura undeva departe de tot ce nu ma lasa sa visez.
Cateodata e nevoie de doar cateva acorduri sa simt ca lucrurile se pot schimba foarte usor in ceva mult mai bun. In ceva care chiar merita. De aceea pentru mine muzica si scrisul sunt strans legate intre ele. Posibilitatea de a-mi pune gandurile pe o foaie, fie ea si virtuala, indiferent daca e vorba de versuri sau confesiuni, inseamna eliberarea mentala de care am atat de mare nevoie uneori. 
Asta e adevarul, sunt momente in care si eu trebuie sa fiu adusa la starea mea caracteristica de "nebunie" si la zambetul mereu afisat.

Asa inchei aceste randuri, patate de ganduri triste si iluzii uitate.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.