Friday, January 28, 2011

What if?

Ce as face daca as putea da timpul inapoi? Probabil nu as schimba aproape nimic. Doar unele atitudini. As alege ca in unele momente sa imi urmez inima, nu pe cei din jur. As face greseli, caci ar fi ale mele. As inceta sa ma mai gandesc atat de mult la consecinte. Nu as mai fi atat de rationala. M-as bucura mai mult de lucrurile marunte si nu m-as gandi ca totul se opreste daca eu imi acord putin timp doar mie. Mi-as spune mai des ca e in regula sa am momentele mele in care sa nu imi pese de ceilalti. As fi mai increzatoare cu mine insami atunci cand e vorba de o decizie importanta si nu mi-ar mai fi teama de ceea ce ar putea crede altii. As face mult mai multe, dar fara sa schimb nimic important.

De fapt, nu as face nimic, pentru ca e imposibil. Nu pot da timpul inapoi. Si nici nu voi putea vreodata. Dar nu ma impiedica nimic sa visez. Si o voi face in continuare. Caci asta sunt eu. Si nu am de gand sa ma schimb pentru nimeni si pentru nimic.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.