Thursday, January 6, 2011

A fost odata...

Stii? Astazi te-am vazut. M-am oprit din mers si am stat sa te privesc. Nu te-ai schimbat deloc. Esti tot acelasi baiat cu zambet strengar si inconjurat mereu de prieteni. Un singur element a fost inlocuit din peisaj: eu. Acum langa tine sta altcineva. Am tresarit cand am vazut-o. Mi-am dat seama ca suntem atat de diferite. Nu mai conteaza. Te felicit pentru ca ai obtinut in sfarsit ceea ce ai vrut: ai cucerit-o pe cea dorita de toti. Nu pot sa neg. Faceti o pereche frumoasa, Nu stiu cat timp am ramas blocata, cu ochii la tine, la voi.. Probabil cateva minute bune. Sunt curioasa daca alaturi de ea esti altfel decat atunci cand erai cu mine. Oare i-ai aratat si ei cum esti tu cu adevarat? Nu stiu. Si nu cred ca voi afla prea curand. Singurul lucru care m-a facut sa revin la realitate a fost el. Noul "el" din viata mea. Motivul pentru care am trecut peste. Stiu ca si-a dat seama ca nu te-am uitat, dar a ramas langa mine. O sa te scot din gandurile mele. Pentru ca el merita asta. Merita sa il fac sa zambeasca. Si o voi face, doar ca va mai dura putin timp.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.