Sunday, January 2, 2011

Definitie


       "Diferente", un cuvant simplu, dar atat cuprinzator totodata. Un cuvant care poate schimba totul intr-un moment. De multe ori folosit doar ca sa genereze scuze si ca sa scoata in relief distante greu de depasit. Insotit adesea de sentimente precum neincrederea sau suspiciunea, dar menit ca uneori sa uneasca, nu doar sa desparta.
        Nu as fi crezut niciodata ca as putea sa trec peste diferente atat de usor, dar am facut-o. Sau nu? Nu stiu nici eu. Cu cat stau mai mult sa ma gandesc imi dau seama ca poate nu am trecut deloc peste, poate e doar o impresie. Nu mai conteaza, caci impresia asta e chiar una placuta. Sa stiu ca am realizat si eu o data ce mi-am propus. Da, e un sentiment care ma face sa zambesc. Si imi place asta, pentru ca zambesc din inima, nu doar ca sa pastrez aparentele. Poate ca ar trebui sa o fac mai des. Sa ma gandesc ca uneori diferentele pot fi uitate doar inchizand ochii.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.