Friday, January 21, 2011

A brighter day

Astazi, mai mult ca oricand, simt ca pot zambi. E ca si cum soarele, care era timid la inceput, devine cu fiecare secunda mai puternic, imprastiind norii care s-au strans in jurul meu in ultimele zile. Ziua asta, insa, e diferita. Nu mai e nimic care sa ma impiedice sa fiu din nou eu. Acelasi copil imatur, care se bucura in fiecare moment de cele mai banale lucruri. Caruia nu-i pasa de rautatea evidenta care pluteste, nici de parerile celor care vorbesc fara sa stie. Un copil care atunci cand ii face pe ceilalti sa zambeasca nu ii mai trebuie nimic, are totul .Ii sunt de ajuns surasurile prietenilor. Asa a fost azi. O zi care mi-a sters din minte toate intamplarile neplacute din ultimul timp prin lucrurile marunte, dar cu o insemnatate mare, care au avut loc. Nu stiu de ce. Pur si simplu astazi am decis. Nu vreau sa ma mai las coplesita de ganduri, de amintiri. Astazi sunt fericita. Cu ce am, cu ceea ce sunt!

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.