Thursday, January 13, 2011

Don't worry!

Nu de putine ori am auzit lumea spunand ca "roata se intoarce". Ma gandeam ca e doar o expresie ca multe altele, fara esenta. Dar acum stiu ca nu e asa. Pentru ca am trait-o. Si mi-am dat seama ca e cat se poate de adevarata. Nu sunt doar cuvinte goale, care nu au sens. Nu credeai ca o sa ti se intample si tie acelasi lucru? Sincer, nici eu. Dar am invatat ca "roata se intoarce". Deja ma obisnuisem cu ce mi-ai facut. Ajunsesem sa nu ii mai acord atat de mare importanta. Pana azi. Cand am aflat ca acum tu esti cel care sta seara in casa cu telefonul in mana. Degeaba incerci sa o suni, stii ca iti va respinge din nou apelul, asa cum face de doua zile. Desi esti constient de ce se intampla nu vrei sa crezi. Preferi sa te minti in continuare, dar stai linistit. Te cunosc destul de bine. Nu ti-a fost ranit decat orgoliul. O sa treci usor peste. Poate mai usor decat ar trebui. Nu va dura mult pana vei zambi din nou. Caci asa te stie toata lumea. Si nu ai vrea sa ii arati ei ca te afecteaza cu ceva ceea ce ti-a facut. Totusi, iti dau un sfat: uneori nu e chiar atat de grav sa iti exprimi sentimentele. Pe cine incerc sa mint? Esti la fel ca mine. Preferi sa pari insensibil decat vulnerabil. Tot tu o sa fii cel care o sa aiba de castigat din povestea asta. Cel putin in fata prietenilor. Diferenta dintre mine si ei este ca eu te cunosc, ei doar te stiu si pot sa iti zic de acum care va fi urmatoarea ta miscare. Vei face in asa fel incat sa nu pari o victima. Amandoi stim ca te pricepi.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.