Wednesday, February 9, 2011

Amintiri din clipe fericite...

De curand am gasit niste poze mai vechi cu mine, alaturi de o persoana care mi-a fost foarte draga mie la un moment dat. Spun ca mi-a fost pentru ca in ultimii doi ani am inceput sa ne indepartam. De ce? Nu stiu. Probabil nu o sa gasesc niciodata raspunsul la aceasta intrebare. Doar ca nu ma asteptam ca niste simple imagini sa imi trezeasca atatea amintiri placute. Sincer, mi-a fost greu sa stiu ca acele clipe nu vor mai reveni si ca nu voi mai putea avea alaturi aceea persoana, cel putin nu asa cum a fost odata. Le-am acordat cateva minute gandurilor sa zboare si am incercat sa gasesc un motiv care sa ma faca sa inteleg de ce sau cand am renuntat la o prietenie atat de frumoasa. A fost in zadar. Nu credeam niciodata ca o sa ma doara atat de tare chestia asta. Dar o face. Stiu ca m-am schimbat. Dar nu sunt singura. Era inevitabil, doar ca nu stiam ca va avea consecintele astea. Nu voiam sa cred ca atatia ani plini de fericire, nebunii si clipe magice ar putea disparea complet in cateva luni. Cel mai ciudat mi se pare ca din toti, tocmai tu ai disparut din peisaj. Orele pe care ni le petreceam vorbind s-au transformat intr-un simplu "Buna" aruncat din obisnuinta. Unde sunt copilele de altadata care isi spuneau ca vor fi mereu cele mai bune prietene? Unde sunt fetele alea naive care radeau mereu la cele mai banale lucruri, dar care erau fericite? In niciun caz undeva in lumea reala, ci doar in poze. Poze pe care le privesc din cand in cand si le voi privi de acum inainte, mereu cu aceeasi intrebare pe buze: "De ce?". O intrebare fara raspuns. 
Vreau sa te intreb ceva: e normal sa imi fie dor de tine? Sa fie momente in care sa vreau sa reinvie acele zile in care nu existau secrete intre noi? Sa simt nevoia sa alerg la tine pentru un sfat sau pur si simplu un cuvant de incurajare? Eu cred ca da. Ai insemnat mult pentru mine. Si o vei face si de acum inainte, indiferent de ceea de este sau ce va fi. Orice s-ar intampla ai fost cea mai buna prietena a mea, iar asta nu am cum si nici nu vreau sa o uit. Am incredere ca poate va vezi si ziua in care ne vom spune mai mult decat "Salut", ne vom spune "Bine ai revenit in viata mea!"

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.