Sunday, June 30, 2024

This is my shxt show

EU. 

A venit momentul sa scriu si asta cu majuscule. 

Azi am facut o decizie matura pentru mine si am spus hotarata care imi sunt limitele si ce nu sunt dispusa sa accept. 

Azi m-am ales pe mine fara sa clipesc si fara sa imi para rau. 

Poate e tot ceea ce mi s-a intamplat. De fapt, sigur este rezultatul actiunilor trecute. Doar ca azi a fost prima oara cand am vazut si puterea, pe langa slabiciune. Am vazut si omul ala puternic, determinat, capabil sa spuna "nu" si sa se dea la o parte atunci cand simte ca lucrurile degenereaza. 

Azi am mers inainte cu capul sus si am decis ca nu accept nimic mai prejos decat ceea ce merit. 

I used to think I am a princess, but today I've realised I am a motherfuckin' queen. 

Si nu am de gand sa las pe nimeni sa imi stirbeasca autoritatea asupra mea. Asupra corpului, mintii sau sufletului meu. 

Nu mai accept sa fiu acolo. Nu mai accept sa ma tem sau sa fac compromisuri. Vreau sa continui pe drumul asta, chiar daca risc sa ajung din nou vazuta ca "aia rea". Am fost in punctul ala, nu a fost un capat de lume.

Asa cum nici restul de pana acum nu au fost. Poate chiar sunt aia puternica, pana la urma. Poate chiar mi se potriveste rolul. 

Tot ce stiu este ca azi sunt mandra de mine. Iar asta e un sentiment cu care am de gand sa ma obisnuiesc.  

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.