Friday, March 8, 2013

us

Astazi... M-ai facut sa realizez cat imi era de dor de "noi". De sentimentul pe care il am cand iti simt bratele cuprinzandu-ma. De felul in care uit de tot atunci cand buzele ni se intalnesc. Si, chiar daca inca sunt de parere ca nimic din lucrurile acestea nu ar mai avea importanta pentru noi daca s-ar intampla zilnic, distanta mare dintre momentele noastre a facut ca astazi sa apara mai mult decat obisnuitii fiori. A fost seara in care nu mi-a pasat de nimic. Caci astazi a fost vorba doar despre tine. Ahh... Daca ai stii... Poate tu ai reusi sa intelegi ceva, sa tragi o concluzie. Astazi nu a fost nevoie decat de un singur lucru pentru a putea spune ca sunt fericita... De zambetul tau. Zambetul acela real caruia ii duceam dorul.

Astazi... A trebuit sa ma asigur ca e ceva real. Sa iti simt fiecare centimetru patrat de piele si sa iti las parfumul sa ma invaluie. Am avut nevoie sa imi amintesc in seara asta. Sa descopar totul asemenea unui copil care face primii pasi. Si zambeam... La orice lucru marunt. Zambeam cand vedeam cum mainile noastre se impleteau intr-un mod perfect. Cand ochii ni se intalneau si faceau cuvintele sa devina de prisos. Astazi m-am cutremurat la fiecare sarut furat atunci cand privirea ta se dezlipea de la drum si se indrepta catre mine. Din momentul in care am deschis usa si tu ai aparut in fata mea m-ai facut sa imi dau seama ca aveam nevoie de tine. Ca iti simtisem lipsa mai mult decat credeam. Si, poate ca nu ma voi referi niciodata la tine folosind majuscule, poate ca nu vei fi cel al carui chip il vad noaptea inainte sa adorm, dar stiu foarte bine, in acelasi timp, si ca asta inseamna ca nu vei fi nici cel care imi aduce lacrimi in ochi. Langa tine totul vine de la sine. Stii cand sa ma cauti, dar intotdeauna ai grija sa nu deranjezi. Esti cel care ma cunoaste mai bine decat oricine, poate chiar mai bine decat o fac eu insami. Cand simt ca ma pierd imi e de ajuns o singura privire de-a ta si ma regasesc. Acum stiu... Stiu ca nu o sa aleg niciodata intre prietenia si sentimentele noastre. Pentru ca asa imi e cel mai bine.


          imbratisati... prieteni, amanti... ne potrivim perfect si nu vrem sa fim deranjati...

       baby S.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.