Sunday, February 3, 2013

Regrets... Thoughts... Wishes

Acum... Nu sunt acolo. Cand ai mai multa nevoie de mine. Si cel mai rau e ca nu pot face nimic sa schimb asta. Doar sa astept. Si da, sunt in stare sa fug spre tine, sa iti arat ca nu imi sta in cale niciun obstacol atunci cand e vorba de tine. Dar asta nu m-ar face sa castig timp, dimpotriva. Si totusi, stau ca pe ghimpi. Stiu ca nu mai e decat o zi, chiar mai putin de 24 de ore pana cand o sa te vad, sa te ascult, sa iti demonstrez ca te poti baza pe mine. Pentru ca as putea schimba ceva. Orice, chiar si cel mai mic lucru. Eu sunt cea care te cunoaste. Nu am dat niciodata inapoi de la ceva cand erai tu implicat. Nu am sa incep acum. Vreau sa stii ca nu a existat si nici nu va exista moment in care ea va fi mai importanta pentru mine decat esti tu. Caci tu esti cel care a fost langa mine cand lucrurile nu imi mergeau tocmai bine. Tu ai avut un cuvant de spus cand eram la pamant. Si acum e randul meu. Sa fac acelasi lucru pentru tine. Pentru ca esti "fratele" meu, nu? Esti parte din mine. Ai locul tau in sufletul meu. Un loc ce nu va fi NICIODATA ocupat de altcineva. Ce avem noi e diferit. Si nu conteaza cine e sau nu de acord cu asta.


Ceea ce trebuie sa ne intereseze pe noi e ca intotdeauna ne vom avea unul pe celalalt. In momentele bune si in cele care ne pun la incercare, vom fi mereu acolo. Si, cu toate ca uneori, cum e si astazi, nu voi putea fi langa tine sa te imbratisez sau sa iti spun cuvintele de care ai nevoie, vreau sa stii ca totusi sunt alaturi de tine. Cu sufletul... Gandurile mele vor fi intotdeauna indreptate catre tine. Indiferent de distanta care apare intre noi.


            baby S.

2 comments:

Tlaloc said...

Cuvinte scrise din inima pline de emotie...

al3x said...

scrisul...unul dintre putinele lucruri care reuseste sa ma elibereze de realitate...

Post a Comment

Powered by Blogger.