Thursday, July 17, 2014

Hi hi hi

Si daca toamna se numara bobocii, hai ca acum, vara, sa ne numaram si noi boii. Am descoperit criteriul asta de caracterizare acum ceva timp pe un alt blog si mi s-a parut atat de potrivit incat nu m-am putut abtine sa nu imi cataloghez si eu astfel specimenele ce mi-au trecut cu "copitele" peste suflet.


Boul nr. 1: Asta esti Tu! Tu cel cu majuscula. Cel care a inceput jocul asta pervers in urma cu ceva ani buni cand a vazut un copil naiv care abia cunostea lumea si a zis sa profite putin de el, ca vorba aia, "ce se poate intampla?". Esti unul dintre boii mei pentru ca asa esti tu. Si ce e cel mai trist e ca nici macar nu iti dai seama de asta. Pentru tine totul e ca un joc, de parca ai fi facut vreo greseala micuta si scapi de ea cu un zambet inocent si o glumita-doua. Vai de tine, baiete! Ai ajuns la mana mea. Daca stau putin sa ma gandesc, esti mai degraba un vitelus, pentru ca boul ar fi ceva prea complicat pentru tine. M-ai luat de mana si ai promis ca imi arati lumea. Pe naiba! Lumea mea s-a limitat la tine. Ce-i drept, nu m-ai mintit de tot. La urma urmei, te vedeam aproape zilnic... Acum? Ai ramas la fel. N-ai reusit nici macar sa evoluezi intr-un bou adevarat. S-a intors roata si acum te joc eu pe degete. N-ai realizat nici asta. Nu ti se pare deloc ciudat ca acum tu esti cel care da mesaje cel putin o data la doua zile. Ca acum tu esti cel care se opreste pe strada cand ma vede ca sa imi fure cateva cuvinte. Ma amuzi, vitelusule. Ramai placerea mea vinovata, recunosc. E bine de stiut ca esti acolo daca vreodata te voi mai vrea inapoi... Macar asa, de dragul amintirilor.


Boul nr. 2: Tu ai aparut la scurt timp dupa ce incepuse vitelusul sa imi dispara din minte. Eram fetita mare, gata, ma saturasem sa astept dupa un indecis si am dat de tine. Mi-a aparut in fata printul pe-un cal alb... sau boul intr-un Audi negru, in situatia data. Nimic de comentat, totul statea bine la capitolul acesta. Boul meu cel nou era baiat simpatic foc, se imbraca numai in camasa. Elegant, mereu cu cheia de la masina langa el si cu iPhone-ul in buzunar. Unde mai pui ca peste toate astea mai era si atent, mereu imi raspundea la mesaje si niciodata nu ma ignora daca era cu prietenii de fata. Nu parea sa il deranjeze deloc apropierea si parea ca aveam toate motivele sa imi dau frau liber inimii si sa trec peste copilasul care imi mancase 4 ani din viata. Amicii comuni erau incantati, eu eram zambitoare, el mare-mare afemeiat. Eu, insa, aveam sa aflu aspectul asta fix ultima. Ca de, trebuia si ceva sa sparga bula aia de perfectiune. Toate bune si frumoase. Boul meu m-a chemat la party cu el. Fericire mare, rochita sexy. Trebuia sa impresionez si eu, ce naiba. Numai ca asta a fost tot. Singurul impresionat a fost peretele ala din afara clubului pe care m-a impins ca sa imi fure un sarut, doua, trei. Culmea culmilor, boul meu mai saruta si bine. Cam aproape la fel de bine pe cat stia sa ignore lumea a doua zi. Te-as fi crezut mai barbat, boule!


Boul nr. 3: Ehee... aici e locul in care imi vars sufletul. Caci tu, Boule, ai fost cel mai cel. Ca pe tine chiar te-am crezut. Si pentru tine am stat in plop si plopul in aer un an jumate. Nu mai eram naiva, terminasem cu iubirea si ma limitasem doar la iubit. Am dat de tine intr-o seara si mi-ai cam facut cu ochiul. Erai asa, cumva. Ma atragea provocarea. Si te-am avut, si culmea e ca de tine nu m-am saturat. Era dragut sa vin acasa si sa stiu ca am si eu cu cine sa mai uit de toate. Macar in weekend. Ma obisnuisem asa. Iar lui, Boului, ii placea. Ar fi fost si culmea. Fata era ok, fara pretentii, cauta si ea ceva linistit. N-as fi crezut niciodata ca al meu Bou with benefits ma va tine prin preajma un an jumate. Si as mai fi stat... mult si bine daca nu erai Bou!!! Ca asa ai fost. Mare fraaaaier. Suna prea a cliseu, dar unde mai gasesti ca mine? Gandeste-te putin asa. Nu ma deranja sa te vad cu altele, nu iti ceream niciodata nimic, eram acolo cand ma sunai... pachet complet. Dar ce sa-i faci? Cand esti Bou, esti Bou. Numai tu puteai sa faci o cretinitate imensa si sa te apuci sa ma ameninti pe mine. Pai nu stiai, ma, Boule, ca eu te stiu cel mai bine? Nu stiai ca nici intr-o mie de ani nu te-as fi crezut in stare sa imi faci ceva? Ceva rau, ca de facut bine faceai. Asta nu am cum sa o neg. Ca doar de aia am ramas langa tine si nu aveam nevoie de altul. Ai dat ca Boul cu bata in balta. Ahh, ce-mi place sa folosesc apelativul asta pentru tine, Boule! Ca o manusa ti se potriveste. Esti un Bou! Si pentru ca esti unul atat de mare, ai ramas doar cu ea. Si nu iti e de ajuns. Nu o sa iti fie niciodata. Ca de aia ma aveai pe mine. De asta m-ai avut pe mine desi ele au fost atatea. Boule! Ma iubeai. Si ma iubesti si acum. Si o sa ma mai iubesti. Mai ales atunci cand te trezesti dimineata si langa tine e ea. Ca o sa vezi ca uneori intinzi mana si ma cauti pe mine. Si cand colo, ce sa vezi? Dezamagire. Ca ea nu stie ca dimineata iti incepe mai bine daca cineva se joaca cu parul tau. Si nu stie ca daca iti saruta alunitele alea de pe umarul stang tresari tot. Ca lucrurile astea nu le spui oricui. Mi le-ai spus doar mie, Boule - ca nu-ti mai zisesem de mult. Asa iti trebuie. Stai cu jumatati de masura ca atunci cand ai avut totul n-ai stiut sa faci fata.


Si, in sfarsit, boul nr. 4. El nici n-ar trebui sa fie aici. Ca el e mai mult baby decat bou. E baby al meu care are un suflet imens si a carui slabiciune am fost mereu. E baby al meu care ma cunoaste si ma lasa sa il iau in brate cand dormim impreuna. Singura problema si singurul motiv pentru care baby e si el un bou e ca nu prea are curaj. Ca baby boul meu se multumeste cu putin si ca nu ii place schimbarea. Ca daca se incumeta putin si il lasa pe "poate" la o parte, acum ar fi fost langa mine, cu capul pe pieptul meu, uitandu-se la mine ce scriu, si nu aici, in rubrica asta. Dar baby e putin cam las. Si cam comod. De asta baby e si bou, nu doar baby.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.