Saturday, November 26, 2011

Trecut...

http://www.youtube.com/watch?v=J-8VCL4uSUc&ob=av2e

Vine iarna... Se apropie cu pasi repezi... Si nici macar nu stiu daca imi place... Imi aduce sentimente contradictorii... Imi aminteste de copilarie... De perioada in care nu conta nimic... In care lucrurile marunte ma faceau fericita... Si mi se face dor... Un dor nebun de tot ce era atunci... De copilul nevinovat... De bucuria primilor fulgi de nea... Mi-e dor sa cred... In Mos Craciun, in miracolul sarbatorilor... Sa cred ca pot schimba ceva daca fac o fapta buna... Imi e dor de mirosul prajiturilor facute in casa... De covrigii dupa care umblam ore intregi cu ceilalti copii... De oamenii care ne intampinau fericiti si carora le aduceam un zambet pe buze cu colindele noastre... As da orice sa mai pot auzi o data povestile bunicii... Sa ma simt mica in lumea asta mare, dar, in acelasi timp, ocrotita... Cand au disparut toate? Cand s-au spulberat iluziile? Cand am crescut? Nu stiu, nu am un raspuns la intrebarile astea...

In fine... Incepusem sa zic de ceea ce imi aduce in suflet perioada asta a anului... Bucurie, desi nu la fel de mare ca acum cativa ani, dar suficienta... Nostalgie... O oarecare urma de regret... E ciudat sa stii ca nu vei mai trai niciodata acele clipe... Sa devii constient de viitor mai mult decat de trecut... Nu pot schimba nimic... Nu pot readuce momentele copilariei... E trist sa iti dai seama de asta... Dar nu am ce face... Merg inainte... Spre o alta lume... Alte lucruri in care sa cred... Altele care ma fac sa zambesc...

Dar nu voi uita niciodata sa ma intorc la visele de atunci... Inca astept aceleasi desene animate pe care le vad in fiecare an... Fara ele, Craciunul nu ar fi complet... Fara "Singur acasa"... Fara "Jack Frost"... Si bucuria inca vine din lucrurile mici... Cum ar fi reclamele la Coca-Cola... Cand dai peste ele la televizor, stii ca se apropie Craciunul... Cand te plimbi prin oras si vezi luminite pe strazi si in casele oamenilor... Cand vezi vitrinele magazinelor pline de jucarii... Cum spuneam, lucruri mici... Dar fara de care nu ar fi nimic la fel...  

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.