Wednesday, July 6, 2011

Now, then, later

Pff... Sunt aici, in fata unei foi virtuale albe. Ar trebui sa incep cumva, sa scriu, sa imi astern cateva ganduri. Intrebarea e "care", caci sunt multe, poate prea multe. Si, ca de obicei, toate se opresc sau incep cu tine. De ce faci asta? De ce ma ridici din nou, incet, incet de unde m-ai aruncat? Sa fie oare asta posibil? Sa fiu in stare sa te vad din nou ca la inceput? Nu stiu, nu cred. Sincer nici nu stiu daca o sa fiu in stare sa postez asta. Desi cred ca o sa o fac pentru ca tu nu o sa ajungi aici. Si daca o sa ajungi, tot nu o sa iti dai seama ca esti acel "El". Dar nu te condamn. Caci nu e acum primul moment in care nu te recunosti in cuvintele mele. Si poate ca ai dreptate. Poate ca nu ai fost niciodata asa cum te-am vazut eu, cum am vrut sa te vad. Indiferent de cum stau lucrurile de ceva sunt sigura: nu incerca sa ma faci sa cred ca iar eu sunt cea nebuna. Ca eu cred si vad ceea ce nu e adevarat. Pentru ca nu o sa fac asta. Cel putin nu din nou. Stiu ce a fost. Stiu cum am fost. Stiu si cum nu voi mai fi. Caci iar am ajuns in punctul in care nu ma mai recunosc. Noroc ca am cateva persoane care inca mai pot face asta. M-am schimbat cu totul, tu m-ai schimbat. De ce nu ai indepartat si partea din mine care inca se gandeste la tine? De ce ai lasat-o neatinsa? Macar daca i-ai fi scazut din intensitate, dar nu. Ci dimpotriva. Esti acolo. Te simt oriunde. Stiu ca am facut greseli. Poate crezi ca nu imi pasa, dar nu realizezi ce inseamna asta pentru mine. Poate nu vei realiza niciodata. Sau poate candva, tarziu, cand nu va mai conta. Nu putem sti. Of, iar aberez, sunt constienta de asta, dar ce vrei sa fac? Asta e efectul tau asupra mea. Ma faci sa fiu... confuza. Da, cred ca asta e cuvantul. Cel care descrie perfect starea mea. Nu pot sa evadez pana nu ma eliberezi. Stiu ca nu o vei face. Asa cum stiu ca pana la urma te voi ierta din nou, in ciuda tuturor lucrurilor.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.