Saturday, July 30, 2011

Doar atat!

Da, poate ca ar trebui sa scriu, sa ma descarc, sa spun tot ce simt si ce ma doare de ceva timp incoace. Si  totusi, nu am sa fac asta. Cu toate ca am de unde, am o multime de idei care ar putea prinde contur aici, dar nu am timpul si nici dispozitia necesara sa fac asta. Cel putin nu astazi, nu in seara asta. Vreau sa las asta sa fie pur si simplu o seara obisnuita, fara sa ma gandesc la tine, la el sau la cei care m-au facut sa regret unele lucruri. Vreau sa ma bucur de cateva clipe petrecute intr-un loc unde  nu ma pot gandi la nimic altceva decat sa ma simt bine. Pentru ca am si eu dreptul asta, nu? Macar o seara inainte sa ajung inapoi in lumea mea in care toate problemele se aduna si imi intuneca orizonturile. De ce? E simplu, pentru ca astazi zambesc, astazi ma bucur, astazi traiesc!

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.