Monday, July 18, 2011

A lifetime it's not enough

Hmmm... Te cunosc. Ti-am spus asta, dar se pare ca tot eu sunt cea care nu stie ce zice. Cel putin in opinia ta. Poate nu ai observat, dar eu te-am vazut ieri. Ti-am urmarit fiecare gest si am stiut sa le interpretez. Nu am de gand sa te mint, esti important in viata mea. Si cred ca ti-am demonstrat asta. Eu am incercat, sper ca am si reusit. Am incredere in tine. Sunt putine lucrurile care m-ar putea face sa o pierd. Foarte putine. Ziua trecuta a fost ca un chin pentru mine. Mi-ai zis ca nu se va schimba nimic intre noi si, desi stiam ca e imposibil, am sperat. Pana in dimineata aia in care te-am vazut. Poate ca ai dreptate, nu iti ajunge o viata sa cunosti un om, dar mi-ai spus-o chiar tu, te stiu destul de bine cat sa imi dau seama de ce fel de persoana esti. Nu ai idee de cat de rau m-am simtit cand am vazut cat de diferit e totul intre noi. Unde sunt glumele noastre, momentele in care ne intelegeam numai dintr-o privire? Pentru ca asta faceam, stii si tu, Ma doare sa vad ca ti-ai pierdut increderea in mine. Nu iti pot cere sa ma intelegi. Nici eu nu o pot face. Stiu ca sunt complicata. Nu e prima oara cand ii fac rau unei persoane la care tin. Nu pot sa ma schimb. Asta e firea mea. Dar nu vreau sa te pierd. Vreau sa stiu ca pot conta in continuare pe tine. Si da, sunt o egoista. Mai ales cand e vorba de tine, dupa toate prin care am trecut, dupa momentele in care am ales sa fiu langa tine neconditionat.



     baby S.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.