Saturday, May 14, 2011

Confessions... again

"Da, te-am iubit!" Mi-a luat mult timp, m-am mintit pe mine, i-am mintit si pe cei din jur, dar gata. Acum recunosc, ai fost totul la un moment dat in viata mea, chiar daca eu nu eram nimic in a ta. Ai fost acel "El" care m-a facut, treptat, sa rad, sa plang, sa sufar. Ce mi se pare cel mai ciudat este ca persoana care m-a facut sa accept toate chestiile astea face parte mai mult din lumea ta, decat din a mea. In fond, ce rost au toate confesiunile acum? De ce as spune totul acum, cand am trecut in sfarsit peste? Imi voi raspunde singura: niciun rost, doar ca asa sunt eu. Cateodata sunt inevitabile momentele ca asta, in care nimic nu mai are sens, cand simt ca nu mai e cale de intoarcere, cand ma afund incet, dar iremediabil intr-o prapastie fara sfarsit si fara inceput. M-ai schimbat, uneori nu stiu daca in bine sau in rau. Cert e ca m-am maturizat, poate mai repede decat as fi vrut. Am fost naiva, m-am "ars" si am devenit nepasatoare. Ai aparut Tu si nimic nu a mai contat. M-ai lasat fara optimism, dar am trecut si peste asta, gasind puterea sa ma ridic. Acum nu mai e nimic din fata de atunci. Mi-am revenit, zambesc, ma intristez, rad si plang, dar le fac pe toate fara ca vreuna din ele sa aiba cea mai mica legatura cu tine. Stii de ce? Pentru ca, probabil pentru prima oara, chiar am trecut peste, am mers mai departe si te-am scos din mintea mea, din gandurile mele. M-am limitat doar la a fi amica ta. Si nu e deloc greu. Nu ma deranjeaza sa adorm noaptea fara sa ma gandesc la tine. Fara sa  imi provoc rau singura, amagindu-ma. Acum totul e in regula. E bine... Eu sunt bine. Zambesc, si o fac din inima, nu pentru a pastra aparentele. Am trecut peste sentimentul de inferioritate, peste invidie, peste ipocrizie. Am decis sa merg mai departe de locul acela din inima mea in care ma simteam pustie si a fost o idee buna. Pentru ca am realizat ca pot ajunge undeva unde e mai bine.

1 comments:

Anonymous said...

Experientele de genul asta (dragostea mai precis) te fac mai puternica, te ajuta sa "cresti",daca pot spune asa.E bine ca zambesti,ca esti optimista.Asa si trebuie pana la urma.No regrets!

Post a Comment

Powered by Blogger.