Friday, June 19, 2015

for you

Azi e o zi speciala. E ziua ta, ziua celui pe care am ajuns sa il pot numi PRIETEN. Daca ar trebui sa ma rezum la doar cateva cuvinte referitoare la tine, ti-as spune pur si simplu ca esti extraordinar. Dar nu am de ce sa ma limitez la asta, asa ca o sa ma apuc sa insir, chiar daca stiu ca nu prea ai tu rabdare. Sper doar ca o sa faci o exceptie si o sa citesti pana la capat.

De ce? Pentru ca as dori sa iti ofer o parte din mine, o parte din lucrurile pe care poate nu le spun sau nu le arat prea des - wish me good luck. Tot undeva in perioada asta se implineste si un an de cand am inceput sa ne apropiem si de cand mi-ai permis sa vad mai multe din adevaratul Alex. Stiu acum ca tu esti genul de persoana care poate face pe oricine sa isi smulga parul din cap la prima vedere pentru ca ai o indiferenta pe care o gasesti destul de greu in adancul sufletului, dar nu esti asa tot timpul.  Esti cel cu care trebuie sa ai rabdare pentru a-l intelege, pentru a-l avea aproape si ma bucur ca am avut sansa sa te cunosc in adevaratul sens al cuvantului. Chiar daca a fost vorba doar de partea din tine pe care tu ai vrut sa o aflu.

Mai stiu si ca, pe langa toata maturitatea pe care o detii si de care dai dovada de cele mai multe ori, inca ai un suflet de copil care e in stare sa lase o seara in oras pentru un desen animat sau pentru un episod din serialul lui preferat. Stii sa te distrezi, stii cum sa iti faci simtita prezenta, stii sa faci o gluma buna... desi exista si altele, despre care, insa, nu o sa zic acum nimic.

Mi-ai castigat increderea si sincer, nici pana in ziua de azi nu stiu cum ai reusit asta. Am incetat sa imi mai pun astfel de intrebari, aleg doar sa presupun ca asa a fost sa fie.

Vreau sa iti urez de acum inainte numai lucruri bune pentru ca stiu cat de mult le meriti. Vreau sa iti urez multa fericire si mult curaj pentru a trece peste toate obstacolele si evenimentele care vor aparea in viata ta. Vreau sa iti urez cat mai multe succese si sper ca toate planurile tale de viitor sa sa implineasca. Sper sa gasesti puterea ca toate discutiile dintre noi legate de familie, copii si zile linistite si frumoase sa fie duse pana la capat.

Ma bucur ca te cunosc si "la multi ani, maimutica!". Stii deja ca iti vreau binele si ca voi fi aici, ca nu voi pleca, si sper sa te bucuri de viata cat de mult poti.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.