Wednesday, January 25, 2012

F**k it!

O sa o iau razna. Cat de curand! Sunt absolut sigura de lucrul asta....

Prostii... Nici macar nu stiu de ce am inceput asa postarea... Sau de ce nu am sters, pur si simplu, cuvintele de mai sus. Ar trebui sa ma obisnuiesc deja cu toate schimbarile de comportament cu care ma confrunt. Incep sa devina din ce in ce mai dese.

Acum ceva timp incepuse sa prinda contur in mintea mea o noua idee... Greu de realizat... Poate chiar imposibil, dar macar ma linistea gandul ca intr-un oarecare moment ma gandisem sa renunt la tine. Imi placea sa cred ca pot da dovada de puterea necesara sa fac asta. Sa rup lanturile care ma tin legata de tine. Am vrut, pentru o clipa, chiar mi-am dorit sa nu te fi cunoscut. Sa nu fi trecut prin toate lucrurile care m-au marcat... Mai mult negativ, din pacate. Am incercat sa te uit. Stiu eu foarte bine lucrul asta si nu am nevoie de nimeni care sa imi confirme vorbele. In fond, ei nu pot sti nimic altceva decat ceea ce vreau eu sa arat. Iar in momentul acesta nu am de aratat decat un zambet, oricat de fals ar fi el.

Astazi, spre deosebire de ziua de ieri, nu mai am gandurile care ma macinau. Nu, astazi este altfel. Pentru ca de data asta ai reaparut tu. Acel "tu" pe care il vad tot mai rar in ultimul timp, mai ales in jurul "prietenilor " tai. Astazi ai fost diferit. Asa cum te-am vazut de putine ori...





0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.