Sunday, December 4, 2011

...

Incertitudine... Din plin... Mai ales in momente ca astea... Cand stiu foarte bine ca Tu esti cel care ma poate face fericita pe deplin... Tu esti unitatea de masura pentru fericirea mea... Dar undeva, in lumea asta, este si El... Cel care e capabil sa ma faca sa zambesc... Sa uit de probleme... Care ma iubeste... Si Tu? Tu simti asta? Poti fi si Tu cel care ma iubeste? Nu mai stiu... Era o perioada cand stiam asta... Puteam sa vad in ochii tai sentimentele... Acum te indepartezi din nou... Si doare asta... Dar exista clipele in care uit de durere... Uit de tot... Uit chiar si de mine... Caci atunci apare El... Si pot sa rad... Pot sa fiu din nou cea care nu avea nimic de care sa isi faca griji...

El... e cel care ma cunoaste si e langa mine... Care chiar se straduieste sa faca ceva sa nu mai fiu trista... Care nu m-a intrebat niciodata ce se intampla cu mine... Stie ca nu imi place asta... Ca nu ma ajuta sa vorbesc despre probleme... Se multumeste doar sa fie prezent in lumea mea... Sa ma vada zambind... E constient ca nu ii pot oferi mai mult decat prietenia mea... Dar ii e de ajuns... Sau, cel putin, asta arata... Stiu ca nu e corect ceea ce fac... Intr-un fel sau altul, ma folosesc de el... Dar am atat de multa nevoie de El cateodata... Sa ma ia in brate si sa imi sopteasca usor ca totul va fi bine... Sa imi spuna ca El va fi mereu acolo, cand voi avea nevoie....

Tu... Esti exact opusul lui... Mereu departe... Parca intr-o alta galaxie... Atat de mare pare distanta dintre noi cateodata... Tu esti cel care imi face rau... Dar nu ma plang, nu renunt... Caci ai modul tau de a face asta... Si e un mod pe care eu am decis sa il indur... Atunci cand te-am ales pe tine... Am hotarat ca Tu esti cel pe care il vreau langa mine, indiferent de ce se va intampla... Si da, sunteti extrem de diferiti... Si eu, ca inotdeauna, am ales sa merg pe drumul cu obstacole... Sa urmez calea cea mai grea... Nu regret acum... Si am incredere ca nu o voi face nici pe viitor...

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.