Thursday, December 15, 2011

Today!

Din nou. Aceeasi senzatie. Acelasi sentiment. De parca as putea face orice, nimic nu pare imposibil. Nimic nu e de neatins. Dar nu vreau asta. Nu vreau sa ajung din nou in acelasi punct pentru ca sunt constienta ca va veni momentul in care o sa revin la starea de neputinta. Si nu cred ca as gasi puterea sa ma ridic iar de unde am cazut de atatea ori. Dar nu am de ales. Azi ma simt mai puternica decat oricand. Azi vreau sa zambesc, sa ma bucur de viata... Sa rememorez amintirile cu tine. Nu mai am ganduri negre, nu mai e nimic care sa imi umbreasca fericirea. Visele se implinesc cat timp crezi in ele. Si eu cred.




Astazi: Iubesc!!! Stiu ca fac asta din plin. E momentul in care nu imi pasa de nimeni, in afara de acea persoana care ma face sa ma simt speciala. Care stie sa schimbe ceva printr-un simplu gest. Si poate ca e doar o impresie de-a mea - una nebuna -, dar astazi mi se pare ca soarele e mai puternic. Ca totul se imbunatateste. Nu mai vreau sa ma simt ca atunci. Azi nu imi mai pasa de aproape nimic si de nimeni. Ma gandesc la tine - incep sa zambesc :) Apoi ma gandesc la noi si, ghici ce? Zambesc iar. Am facut asta destul de rar in ultimul timp. Pana astazi, cand o fac din toata inima. E un fel de eliberare. Tu esti cheia, cel care poate rupe toate lanturile care ma incatusau. Ajuta-ma sa zbor din nou. Stiu ca tu poti face asta.


Ti-am promis ca voi fii acolo, mereu langa tine, dispusa de orice ca sa te vad fericit!

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.