Sunday, August 21, 2011

...

Siguranta... Pare ciudat, stiu, dar e adevarul. E ceea ce simt langa tine. De fiecare data. Probabil cine ma cunoaste, cine ne cunoaste pe amandoi, o sa creada ca sunt nebuna ca spun asta. Cum sa fie posibil sa imi oferi siguranta in conditiile dintre noi? Ei bine, nu stiu. Tot ce pot constientiza este ca asta simt, asta insemni pentru mine. E sentimentul care devine realitate atunci cand suntem amandoi. Ai venit cand eram pe punctul de a te uita. As vrea sa spun ca astazi sunt mai bine fara tine, dar nu e asa. Ar insemna sa mint. Sunt bine doar atunci cand sunt cu tine. Cand simt ca nimeni si nimic nu poate interveni intre noi. Ca e practic imposibil ca cineva sa puna capat sentimentelor noastre. Niciodata nu o sa regret lucrurile rele care mi s-au intamplat, cu toate ca au fost destule, insa tot ele sunt cele care m-au adus la tine. Si aici nu e loc pentru pareri de rau. Nu referitor la tine. Desi poate ar trebui, stiu, chiar foarte bine. La fel de bine stiu insa, ca e in zadar. Nu pot sa renunt la tine. Si nici nu am de gand sa o fac. Nu acum cand te-am castigat din nou. Cand am trecut peste liniste, evitare si sarcasm. Mai stii? Imi spuneai ca nu am incredere in tine, ca nu sunt dispusa sa fiu langa tine. Te inselai, destul de rau. Am incredere in tine. Poate prea multa. Nu as putea sa nu am. Nu dupa perioada in care am intalnit atatea obstacole, dar pe care le-am trecut. Stiu ca nu s-au sfarsit aici. Ca inca stau multe lucruri intre noi. Greselile mele, ale tale, ale altora. Dar nu ma mai resemnez. Nu mai vreau sa ma fac ca nu vad nimic. Nu am de gand sa iau din nou deciziile trecute. Totul va fi altfel de data asta. O sa fiu langa tine. Chiar daca tu nu o sa vezi asta. O sa fiu acolo cand o sa ai nevoie. Pentru tine, dar si pentru mine. Caci nu sunt dispusa sa renunt la "siguranta". La tine. La noi.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.