Saturday, October 11, 2014

"us"

Presupun ca asta a fost imboldul de care aveam nevoie ca sa recunosc. Am fost cu El. El cel care obisnuia sa fie tot. El cel care imi aducea fiori si sperante. Si nu am simtit absolut nimic. Saruturile lui imi erau egale cu zero. Mi-e dor de Tine. Nu stiu daca fac bine ca scriu cu majuscula, dar asta simt. M-am indragostit. Te vreau langa mine. Vreau sa fii tu cel cu care imi impletesc degetele. Vreau sa fii tu cel pe care il tin strans in brate si caruia nu vreau sa ii dau drumul. El... De azi inainte m-am convins ca nu mai ocupa locul acela important in sufletul meu. Acum esti Tu acolo. Si nu-mi vine sa cred ca am reusit. Mi se pare un vis faptul ca dupa tot acest timp l-am inlaturat din viata mea cu adevarat. Nu m-am mai gandit la el de mult. Inima nu mi-o mai lua la goana cand ii auzeam numele. Si totusi, pana acum zece minute, nu am fost in stare sa spun sincer ca l-am uitat. A fost nevoie sa il am alaturi ca sa pot afirma asta. A fost nevoie ca parfumul sau sa imi patrunda in pori ca sa pot spune ca nu mai simt nimic din ceea ce simteam in urma cu ceva timp. Nu il mai iubesc. Nu pot spune nici ca te iubesc pe tine. Ar fi prea mult dintr-o data. Tot ce pot zice este ca m-am indragostit de tine. Fara ziduri de protectie, fara ocolisuri, fara alte intrebari. M-am indragostit de tine pentru ca mi-am propus asta si pentru ca inima mea a avut nevoie de tine pentru a putea continua. Ai fost leacul meu. Mi-ai aratat ca pot zambi din nou si ca nimic nu este imposibil. Cine ar fi crezut? Dupa toti acesti ani n care am tanjit dupa El si in care trupul meu s-a simtit gol fara atingerile sale, ai aparut Tu. Fac prea mult daca iti spun ca esti ingerul meu? Ai infaptuit miracole. Ai facut ca acel copil naiv si lipsit de simtiri pe care il tineam ascuns in adancul fiintei mele sa prinda viata. Acum totul este exact ca acum sase ani, cand l-am cunoscut pe el. Simt aceiasi fiori in momentul in care iti aud vocea. Am zambetul tamp atat de caracteristic mie atunci cand ma trezesc si, dupa ce intind mana instinctiv dupa telefon, gasesc acel mesaj cu buna dimineata. Cuvinte simple, dar care reusesc sa imi schimbe total starea de spirit. Ma bucur odata cu tine de ceea ce iti aduce un suras pe chip si sufar si eu atunci cand stiu ca lucrurile nu sunt tocmai in regula in viata ta. Problemele tale sunt si problemele mele si tocmai de aceea ma lupt din rasputeri sa schimb ceva. M-ai intrebat intr-o zi de ce este important ca tu sa zambesti. Ei bine, raspunsul este simplu. Am nevoie ca tu sa zambesti pentru ca esti cel pe care il pretuiesc mai mult decat pe mine insami. De la o vreme incoace nu mai sunt eu pe primul loc, ci esti Tu. Si tocmai de aceea fac tot posibilul de fiecare data ca sa incerc sa iti transform ziua, oricat de neagra ar fi fost ea.

Sunt momente in care situatiile nu sunt chiar roz. Si clipe in care se intorc toate starile care imi alunga somnul si linistea. In astfel de zile, exista un singur lucru de care chiar sunt mandra. Faptul ca, dupa toate care mi se intampla, si avand atatea pe cap, am avut in sfarsit curaj sa iti vorbesc deschis. Sa iti spun ce am in minte si sa imi lamuresc multe din cele ce imi incarcau sufletul. Esti important pentru mine. Am inceput sa te cunosc si ma bucur mult ca mi-ai permis sa fac asta. Sunt sigura ca de acum inainte nu voi mai fi nevoita sa cunosc perioade in care tu nu faci parte din viata mea. S-au schimbat multe in aceste trei-patru luni. Am preferat sa las in urma tot ce a fost si sa o iau de la capat. Imi place sa cred ca aproape de fiecare data mi-am facut alegerile in viata bazandu-ma pe ceea ce am invatat eu de la cele din jur si nu ascultand de ideile altora. De data asta, instinctul mi-a spus sa tratez totul ca pe ceva nou. Momentele din trecut in care ai plecat nu au fost ca niste butoane de pauza apasate, ci ca unele de stop. Si am certitudinea ca am ales corect. Pentru ca noul start s-a dovedit a fi unul al dracului de bun si de frumos.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.